“Poželjan poslodavac” u savremenom poslovanju
Istraživanja u zapošljavanju u 21. veku, pokazuju da kvalitetan zaposleni razmišlja o promeni posla, pozicije i kompanije na svakih tri do pet godina. Zapošljavanje je postalo proaktivno, a ne reaktivno. Borba za zaposlenima je veća nego za nezaposlenima. Biraju kandidati kao i poslodavci. Ljudi ne rade samo za platu, već i za profesionalno ispunjenje i rast. Sve je više izbora za dobro radno mesto.
Zašto je važno da znate koliko ste pozeljno mesto za rad ?
Zašto bi osoba kojoj je dobro na poslu za koji je adekvatno plaćen, gde mu je okruženje odgovarajuće i gde ima izazove prešla kod vas u kompaniju ?
I kandidatima je potreban odgovor na ovo pitanje.
Potrebno je da stvorite kandidatima viziju o tome kako će mu život izgledati ukoliko pređe u vašu kompaniju i da izazovete pozitivne reakcije prilikom pomisli na to. Kandidati očekuju da im date odgovor na pitanje „zašto baš vi“?
Jedan od odgovora je i imidž kompanije koji govori dosta i to koliko ljudi bi želelo da radi u njoj. Ukoliko većina ljudi navede vašu kompaniju u kojoj bi želela da radi znači da je imidž vaše kompanije prepoznatljiv i na dobrom glasu.
Samim tim ste u mogućnost da vi birate, i da u vašem timu rade najbolji u svojoj struci, što je siguran način da budete izvan konkurencije po poslovanju i uspešnosti.